crochet along, Haken, made by Mriek, Pixel haken, Wie is de Mol?

De test – blok 7 – WIDM CAL

Verrassing! Nu al een nieuw blok online! We gaan de boel wat versnellen om rond de finale klaar te zijn met de deken πŸ˜€ Ik moest er ook hard voor aan de haak, want geheel op schema lag ik niet meer na de verjaardag van mijn dochter. Maar ik ga er voor! Jullie ook? Dus maandag komt er ook weer een blok en dan weer op vrijdag, dan is zaterdag de grote finale op tv en maandag maken we de deken helemaal af. Goed plan toch?! πŸ˜€

Om de boel te versnellen met de crochet along, moet ik wel een beetje doorhaken πŸ™‚ In de vlog zie je me lekker haken, maar stel ik mijzelf ook de vraag waarom ik niet haak als ik daar wel de tijd en rust voor heb. Heb jij dat ook wel eens? De vlog vind je hier.

Het patroon van blok 7 vind je hier:

Het einde is in zicht lieve mensen! Volgende week vrijdag zijn alle patronen van de banners en de blokken online! Waaaa, spannend!! πŸ˜€ Ik ben zo benieuwd naar jullie dekens! Maar ook naar de mijne, die is ook nog niet klaar πŸ˜‰ Het werkt voor mij wel fijn, ik heb een stok achter de deur om door te haken. Een vlog waarbij ik het blok niet afhaak vind ik ook niet zo leuk, jij?

Geniet morgen van de nieuwe aflevering! Maandag komt blok 8 online! En natuurlijk veel haakplezier πŸ˜€

Liefs,
Mriek

Project: Wie is de mol CAL – made by Mriek
Patroon

Wil je meer weten over de materialen die ik gebruik en hoe je moet pixel haken met de corner to corner steek? Lees dan dit bericht. Hier staat alles wat je moet weten over deze crochet along.

Wil je mijn creativiteiten delen? Doe dit dan via een link van mijn site, dan komen ze terecht bij het originele bericht. Alvast dankjewel πŸ’›

Plaats een reactie