made by Mriek, Vlog

Hoe maak je kumihimo armbandjes? – naar Harry Potter en de Halfbloed Prins in concert – made by Mriek – vlog 121

Kumi watte? Kumihimo, Japans vlechten. Dit doe je met een schijf waarbij je de draden van kant wisselt in een bepaalde volgorde. Zo kan je bijvoorbeeld een armbandje maken. In deze vlog leg ik uit hoe ik dat doe. En ik maak ze niet zomaar, ik maakte ze als achterlatertjes voor Harry Potter en de Halfbloed Prins in concert (november 2022 ben ik hier geweest). In deze vlog zie je wat kleine fragmenten van het concert en natuurlijk hoe en waar ik de achterlatertjes drop.


Linkjes

Mijn YouTube kanaal waar je je gratis op kunt abonneren zodat je niks mist: https://www.youtube.com/madebymriek


Wat zijn ze toch leuk om te maken! Ik ben deze week ook meteen begonnen aan bandjes in Koningsdag kleuren. Een beetje laat, maar de meiden kunnen ze nog om morgen met de Koningsspelen en natuurlijk zaterdag op Koningsdag 😀

Nou maakte ik ze in deze vlog natuurlijk in Harry Potter kleuren en voor degenen die benieuwd zijn welke kleuren ik heb gebruikt, het zijn deze:

Huis kleuren Zweinstein van Yarn and Colors die ik heb gebruikt:
Griffoendor: 032 pepper, 015 mustard
Huffelpuf: 013 sunglow, 100 black
Ravenklauw: 068 sapphire, 026 satay
Zwadderich: 086 peony leaf, 094 silver

Liefs,
Mriek

Wil je mijn creativiteiten delen? Doe dit dan via een link van mijn site, dan komen ze terecht bij het originele bericht. Alvast dankjewel 💛

Plaats een reactie