crochet along, Haken, made by Mriek, Pixel haken, Wie is de Mol?

Rood scherm – blok 6 – WIDM CAL

Wow, 2 afvallers afgelopen zaterdag! We zagen wel al aankomen dat dit ging gebeuren, maar het was toch wel even schrikken! Twee rode schermen dus, toepasselijk dat we daar nu een blok van gaan haken.

Ik haakte het rode scherm, in de auto (net als bij het groene scherm xD) maar ook gewoon thuis zittend in m’n hoekje op de bank πŸ™‚ Ook zat weer m’n witte bol in de knoop … ook echt weer wit, hoe zit dat? Maar dat is een ander verhaal πŸ™‚ De vlog kan je weer vinden op mijn YouTube kanaal πŸ™‚

En dan natuurlijk het patroon:

En natuurlijk het digitale resultaat. Hoe vind je hem worden? Ik vind dit om te zien al zo gaaf πŸ˜€ Nog 3 blokken en de deken is compleet!

Haak ze allemaal! Ik hoop dat jullie het leuk vinden dat we de boel wat gaan versnellen πŸ˜€ Ik iig wel πŸ˜€

Tot maandag!

Liefs,
Mriek

Project: Wie is de mol CAL – made by Mriek
Patroon

Wil je meer weten over de materialen die ik gebruik en hoe je moet pixel haken met de corner to corner steek? Lees dan dit bericht. Hier staat alles wat je moet weten over deze crochet along.

Wil je mijn creativiteiten delen? Doe dit dan via een link van mijn site, dan komen ze terecht bij het originele bericht. Alvast dankjewel πŸ’›

Plaats een reactie