crochet along, Haken, made by Mriek, Pixel haken, Wie is de Mol?

Zwarte vrijstelling – blok 8 – WIDM CAL

De zwarte vrijstelling. Nog niet gezien dit seizoen, wel langs horen komen. Er werd toen niet voor de zwarte vrijstelling gekozen, maar dat betekend niet dat hij mag ontbreken in de deken!

Ik heb er hard aan gewerkt, de stress werd thuis voelbaar aangezien ik het tempo van de CAL omhoog heb gegooid en ik wel graag mijn beloftes na kom (mensen die wachten op een tutorial over pixel haken met de block stitch, ik ben jullie niet vergeten!). Dus was het doorhaken en monteren. Het ging niet zonder slag of stoot. Waardoor dat kwam zie je in de nieuwe vlog.

En hierbij natuurlijk het patroon van het 8e blok:

Wow, nu nog 1 blok te gaan! De middelste. Wat denk jij dat het zal zijn? Als je goed hebt opgelet in mn vlogs kan je het weten 🙂

As vrijdag het laatste blok! Schrik niet in de vlog, ik ben lekker zomers gekleed, de woonkamer staat nog anders en m’n haar krult niet xD Dit was namelijk het eerste blok dat ik haakte. Hij leek mij de moeilijkste, dus ik dacht laat ik ermee beginnen, dan kan ik ook aangeven hoe uitdagend de CAL is. Wat het is zie je vrijdag!

Liefs,
Mriek

Project: Wie is de mol CAL – made by Mriek
Patroon

Wil je meer weten over de materialen die ik gebruik en hoe je moet pixel haken met de corner to corner steek? Lees dan dit bericht. Hier staat alles wat je moet weten over deze crochet along.

Wil je mijn creativiteiten delen? Doe dit dan via een link van mijn site, dan komen ze terecht bij het originele bericht. Alvast dankjewel 💛

Plaats een reactie