Haken, made by Mriek, Pixel haken

(Pixel) haken in het vliegtuig – vlog 118

De vakantie staat weer voor de deur! Misschien heb je ook een vakantie geboekt en denk je stiekem al na over welk haak project je mee wilt nemen op vakantie. Vorig jaar gingen wij met het vliegtuig naar Lanzarote. Niet alles qua handwerk mag mee het vliegtuig in. Wat heb ik meegenomen? Je ziet het in deze vlog.


Linkjes

Mijn YouTube kanaal waar je je gratis op kunt abonneren zodat je niks mist: https://www.youtube.com/madebymriek


Zo zat ik er dus bij in het vliegtuig 😆 Een ingewikkeld pixel project met heel veel kleur wissels raad ik niet aan (zoals bij mij nu) maar een paar is onderweg prima te doen 😊 En andere haak projecten kunnen natuurlijk ook mee op vakantie! Ik heb wel een keer gehad toen we met het vliegtuig gingen dat ik mijn haaknaalden heb moeten inleveren bij de handbagage check, maar toen had ik er een boel bij elkaar zitten. Ik had nu twee haaknaalden bij me in mn handbagage; 1 bij mn project en 1 in mn bril hoesje bij mn zonnebril. Verder had ik dus geen naalden mee, een nagelknipper om mn draden door te knippen en natuurlijk mn bolletjes garen. Scharen zaten wel in het ruimbagage, zodat ik op de bestemming wel gewoon mn ding kon doen zoals ik gewend ben 😊

Heb jij al eens gehaakt in het vliegtuig? Wat is jou ervaring? Geen problemen door de handbagage check of heb je je haaknaald(en) moeten inleveren?

Liefs,
Mriek

Wil je mijn creativiteiten delen? Doe dit dan via een link van mijn site, dan komen ze terecht bij het originele bericht. Alvast dankjewel 💛

Plaats een reactie