made by Mriek, Vlog

Project bags naaien- vlog 119

Ik was vorige maand jarig en mocht van mijzelf wat leuks doen. Ik had mijzelf een pin van Amilishly gegeven voor mijn verjaardag en wilde hem ergens op kunnen spelden. Wel iets leuks en nuttigs wat ik bij het haken ook zou gebruiken. En zo kwam ik op het idee om van oude spijkerbroeken project bags te naaien. Hoe dat ging zie je in deze vlog πŸ™‚


Linkjes

Hierbij de linkjes van de maaksels die ik laat zien/waar ik het over heb:

Naai patroon project bags Sew Natural: https://www.sewnaturalworkshops.nl/product/naaipatroon-project-bags/
Vorige vlog over het naaien van project bags: https://www.youtube.com/watch?v=ucOvav_5DGo

Mijn YouTube kanaal waar je je gratis op kunt abonneren zodat je niks mist: https://www.youtube.com/madebymriek


Ik maakte dus drie project bags. Van twee had ik de stoffen al klaarliggen, van die met spijkerstof ben ik vanaf het begin begonnen 😊

Dit is de ‘dag’ project bag. En ik heb het even opgezocht (handig dat ik soms dingen deel op mn blog πŸ™ƒ) ik maakte het huisje al in 2019. Dus 5 jaar geleden. Hey, toen was ik zwanger van de jongste πŸ’›

Deze heb ik daarna een keer gemaakt, de ‘nacht’ versie. Ik kan me herinneren dat ik ze eigenlijk samen tot 1 project bag wilde maken, maar ik vond ze te verschillend. Ik heb toen nog een keer beide achterkanten gemaakt met de improv log cabin methode en alle stofjes op maat geknipt om er project bags van te maken. Dit heb ik uiteindelijk afgelopen maand gedaan. Ik heb ze volgens mij mee verhuisd van het oude huis naar hier, dus lag het al 3 jaar klaar πŸ˜…

De nieuwste project bag! Het idee zat echt al jaren in mijn hoofd. Zo fijn om er dan een keer ruimte voor te maken om het een keer te gaan doen. En zie de pins eens stralen πŸ˜„ Maar er is ruimte voor meer! Welke pins mogen er volgens jou niet ontbreken?

Liefs,
Mriek

Wil je mijn creativiteiten delen? Doe dit dan via een link van mijn site, dan komen ze terecht bij het originele bericht. Alvast dankjewel πŸ’›

Een gedachte over “Project bags naaien- vlog 119”

Plaats een reactie