Haken, made by Mriek, Vlog

Paasei fidgets haken – vlog 117

Fidgets haken, door Annemarie Arts van Haakidee ben ik ermee aangestoken. En nu had ze een leuk nieuw ontwerp voor Pasen! Toen ik het patroon van haar kreeg moest ik natuurlijk meteen aan de slag. Hoe mij dat verging zie je in deze vlog! 😀


Het haak patroon van de Paasei fidgets in deze vlog heb ik gekregen van Annemarie Arts – Haakidee.


Linkjes

Hierbij de linkjes van de maaksels die ik laat zien/waar ik het over heb:

Patroon Paasei fidgets – https://www.haakidee.nl/winkel/haakpatroon-fidget-paasei/

Mijn YouTube kanaal waar je je gratis op kunt abonneren zodat je niks mist: https://www.youtube.com/madebymriek


Ze zijn dus leuk en snel om te haken! Ook de andere friemelspeeltjes oftewel fidgets van Annemarie zijn een aanrader. Wat dacht je van een regenboog of een spekkie? En nee ik word niet betaald om dit te zeggen, ik ben fan. Ook omdat mijn kinderen er graag mee zitten te friemelen.

Mijn jongste zit de laatste tijd de velletjes van haar vingers te pulken. Als ik haar dan een friemelspeeltje geeft stopt ze ermee. Zo blijft haar huid heel, maar kan ze toch met haar handen spelen. Win win situatie dus!

Liefs,
Mriek

Gebruikte materialen:
Patroon: Paasei fidget van Annemarie Arts – Haakidee
Garen: Phil Coton 3 in de kleuren 0034, 0041 en 0045

Wil je mijn creativiteiten delen? Doe dit dan via een link van mijn site, dan komen ze terecht bij het originele bericht. Alvast dankjewel 💛

Plaats een reactie