crochet along, Haken, made by Mriek, Pixel haken, Wie is de Mol?

Molboekje – blok 4 – WIDM CAL

De meeste kandidaten en meestal ook de mol heeft er wel een: een molboekje. Niet dat de mol hem nodig heeft, die weet alles al over het doen en laten van de mol 😉

Dit jubileum seizoen is er ook een jubileum molboekje uitgegeven. Het verschil zit hem in de kleuren, in plaats van groen is goud gebruikt. Dus als je hem wilt toesplitsen naar dit seizoen haak je hem met goud ipv groen. Ik heb het bij groen gehouden omdat de vorige jaren het boekje er zo uit zag 🙂

Ik heb er lekker aan gehaakt, met knopen in mijn bol (Oh ergernis! En dan nog de knoop eruit halen) maar ook gezellig haken terwijl mijn dochter naast mij een boekje ligt te lezen. Je vindt het allemaal terug in de nieuwste vlog!

Het patroon is er natuurlijk ook weer! Kan je ook aan de slag met jou versie van het molboekje!

De linkerkant van de deken zit al vol! Wat gaat het dan hard ineens. Maar we hebben nog 6 weken te gaan, 5 blokken haken en natuurlijk het in elkaar zetten en de rand!

Ik blijf het leuk vinden, als een blok af is maak ik meteen een selfie met het blok. Zo kan ik in mijn foto’s precies terugvinden wanneer hij af was en heb ik ook een leuke herinnering zo. Wel grappig om te zien dat de meeste blokken worden gehaakt en afgerond op hetzelfde plekje op de bank. Heb jij ook zo’n plekje waar je altijd haakt?

Liefs,
Mriek

Project: Wie is de mol CAL – made by Mriek
Patroon

Wil je meer weten over de materialen die ik gebruik en hoe je moet pixel haken met de corner to corner steek? Lees dan dit bericht. Hier staat alles wat je moet weten over deze crochet along.

Wil je mijn creativiteiten delen? Doe dit dan via een link van mijn site, dan komen ze terecht bij het originele bericht. Alvast dankjewel 💛

Plaats een reactie