crochet along, Haken, made by Mriek, Pixel haken, Wie is de Mol?

Joker – blok 2 – WIDM CAL

Oh wow mensen, we gaan gewoon al beginnen aan het tweede blok! Hoe cool is dat πŸ˜€ Een joker kan natuurlijk niet ontbreken in de deken. We hebben m al voorbij zien komen, dus ook dit seizoen doen de jokers weer mee πŸ˜€

Natuurlijk heb ik er ook over gevlogd πŸ˜€ Dit was een van de eerste blokken die ik heb gehaakt, waarbij ik tegen een aantal technische dingen aanloop die ik niet zo lekker had voorbereid … Wat precies? Dan moet je even op mijn Youtube kanaal kijken πŸ˜€

Zin om je eigen joker te gaan haken? Je kan hem hier beneden downloaden. Hij wordt gehaakt met 3 kleuren, maar door de tekst is het wel een uitdaging, want tekst zorgt voor veel kleurwissels. Maar natuurlijk gaat jullie dit lukken om te haken! πŸ˜€

Twee banners en twee blokken gehaakt! Welke blokken denk jij dat er nog gaan komen?

Volg je me ook al op Instagram? Ik deel daar tegenwoordig ook reels. Reels is een soort Tiktok, alleen dan op instagram. Ik maak filmpjes op muziek van m’n haakwerk. Het is zo leuk om te doen πŸ˜€ En nu natuurlijk volop in het wie is de mol thema πŸ˜‰ Je kan mij op instagram vinden onder madebymriek.

Liefs,
Mriek

Project: Wie is de mol CAL – made by Mriek
Patroon

Wil je meer weten over de materialen die ik gebruik en hoe je moet pixel haken met de corner to corner steek? Lees dan dit bericht. Hier staat alles wat je moet weten over deze crochet along.

Wil je mijn creativiteiten delen? Doe dit dan via een link van mijn site, dan komen ze terecht bij het originele bericht. Alvast dankjewel πŸ’›

Plaats een reactie