made by Mriek, Pixel haken, Vlog

Flamingo deken pixel haken

In 2021 haakte ik een flamingo deken voor mijn flamingo enthousiaste dochter. En niet zomaar een flamingo, ik haakte haar zelf geschilderde flamingo na. Of dit mij lukt en hoe hij wordt zie je in deze vlog.


Linkjes

Mijn YouTube kanaal waar je je gratis op kunt abonneren zodat je niks mist: https://www.youtube.com/madebymriek


Het patroon heb ik dus zelf gemaakt nav het schilderij wat mij dochter toen ze 4 was verfde. Ze was geïnspireerd door de filmpjes van Revlie die ik wel eens keek en wilde graag eerst wat schetsen en dan verven. En zo ontstond dit flamingo schilderij.

En wat is er nou mooier bij een nieuwe kamer dan een zelfgehaakte deken?! En ja, bij een flamingo kamer hoort echt een flamingo deken! 😄

Zoals je in de vlog kon zien ging het haken niet zonder slag of stoot. Net verhuisd, herstellende van overspanning, strakke deadline is vragen om problemen 🙈 Gelukkig heb ik er toen goed mee om leren gaan en deed ik mijn best om alles te nemen zoals het komt. De deken was (met wat aanpassingen) precies op tijd klaar voor haar verjaardag. Unieke deken gemaakt door mama kan ik voor de oudste van mn lijstje afstrepen 😉 En is hij perfect? Absoluut niet (kijk maar naar de randen, die zijn niet recht). Is hij met liefde gemaakt? Zeker weten, met heel veel liefde voor het meisje dat van mij mama maakte 💕

Liefs,
Mriek

Gebruikte materialen:
Patroon: eigen ontwerp nav schilderij van mijn dochter
Garen: Scheepjes Colour Crafter
Techniek: 2 stokjes = 1 pixel, steeds rechts beginnen

Wil je mijn creativiteiten delen? Doe dit dan via een link van mijn site, dan komen ze terecht bij het originele bericht. Alvast dankjewel 💛

Een gedachte over “Flamingo deken pixel haken”

Plaats een reactie