made by Mriek

Moederdag – one big granny a week #19

En toen was het alweer moederdag. Dat betekende voor mij wel m’n eerste moederdag van 2 kids πŸ˜„

Ik heb papa aan het werk gezet om samen met de meiden wat te maken. Er was geen opvang, dus mocht papa aan de slag πŸ˜‰ Ze hebben mij zeker verrast met een bij-zondere tekening πŸ’›

Ik ben met de meiden voor de oma’s aan de slag geweest en we maakten een vaasje bloemen. Kiana kleurde de bloemen al zelf in. Van Aline wilde ik handafdrukjes maken en die door laten gaan als bloem. Maar alleen handafdrukken maken met een 4 maanden oude baby is niet zo makkelijk πŸ˜† Dus werd het een vingerverf werkje die ik in stukken knipte en er bloemetjes op tekende. Het gaat om het idee en Aline heeft ook wat bijgedragen πŸ˜‰

Liefs,
Mriek

Project: one big granny a week 2020
Patroon: granny square (klik hier voor een tutorial filmpje), granny square join as you go (klik hier voor een tutorial filmpje)
Garen: Stylecraft Special DK kleur 1256 jaffa
Haaknaald: 6mm

Wil je mijn creativiteiten delen? Doe dit dan via een link van mijn site, dan komen ze terecht bij het originele bericht. Alvast dankjewel πŸ’›

Plaats een reactie