a wizards blanket, Haken, made by Mriek, Pixel haken, Vlog

Toverstaf pixel haken – blok 1 van ‘A Wizards Blanket’ – vlog 115

Het is weer eens tijd voor een nieuw jaar project! Eind 2023 zat ik weer helemaal in de Harry Potter vibes en daar moest ik wat mee. Het werden pixel tekeningen geïnspireerd door de ‘Wizarding World’ met een made by Mriek sausje. Kleurrijk, gezellig en magisch.

In deze vlog zie je mij het eerste blok haken, maar heb ik wel genoeg garen?? 😧

In de vlog kan je zien of ik echt genoeg garen had, daar zeg ik hier niks over 🤐


Jaaaa! De patronen van de eerste 3 blokken zijn nu te bestellen!!

Patroon kopen
Toverstaf – A Wizards Blanket – https://www.etsy.com/nl/listing/1702762532/haak-patroon-a-wizards-blanket-toverstaf
Glazen bol – A Wizards Blanket – https://www.etsy.com/nl/listing/1702778634/haak-patroon-a-wizards-blanket-glazen
Bezemsteel – A Wizards Blanket – https://www.etsy.com/nl/listing/1702778684/haak-patroon-a-wizards-blanket
Combi deal; toverstaf, glazen bol en bezemsteel – A Wizards Blanket – https://www.etsy.com/nl/listing/1702758886/haak-patroon-combi-deal-a-wizards


Wel kan ik je het resultaat laten zien! Ik word hier zo blij van 😄 Hij is magisch, betoverend en helemaal Mriek. I like!

Dit ontwerpje maakte ik eigenlijk al tijden geleden, toen ik ook regelmatig pixel tekeningen postte op Mrieks pixeltekeningen op insta zo’n 4,5 jaar geleden (nu kan je me volgen op dit Instagram account ;-)) Wel gaaf dat deze tekening zoveel jaar later nu eindelijk gehaakt is. Laten er nog vele pixel tekeningen volgen! 😀

Lijkt het jou leuk om ook een toverstaf te pixel haken? Het patroon komt binnenkort beschikbaar in mijn Etsy shop.

Liefs,
Mriek

Gebruikte materialen:
Patroon: made by Mriek
Garen: Stylecraft Special DK/Scheepjes Colour Crafter
Steek: block stitch pixel haken

Wil je mijn creativiteiten delen? Doe dit dan via een link van mijn site, dan komen ze terecht bij het originele bericht. Alvast dankjewel 💛

2 gedachten over “Toverstaf pixel haken – blok 1 van ‘A Wizards Blanket’ – vlog 115”

Plaats een reactie