made by Mriek, Vlog

Traktatie’s en verjaardagsdingen – vlog 102

Na een weekje stilte ben ik er weer! Een inhaal vlogje, m’n dochter werd in oktober al 4 😀 Natuurlijk kon deze vlog niet ontbreken dit jaar!

Want jarig zijn in 2020 is natuurlijk wel een dingetje, maar we hebben er een feestje van gemaakt! In de vlog zie je hoe ik de corona proof traktaties maak als afscheid voor het kinderdagverblijf, ik maak een verjaardags outfit (naja, dat was de bedoeling xD) en natuurlijk maken we een beren cake (en een boel kleintjes). Je kan het allemaal zien in de vlog!

Linkjes

Hierbij de linkjes van de maaksels die ik laat zien/waar ik het over heb:
Sewnatural applicatie’s naaien: https://www.sewnaturalworkshops.nl/2017/12/03/tips-voor-het-netjes-opnaaien-van-een-applicatie/
Sewnatural vliesofix: https://www.sewnatural.eu/vliesofix
Action frosting tubes: https://www.action.com/nl-nl/p/culi-deco-glazuurtubes-/

Mijn YouTube kanaal waar je je gratis op kunt abonneren zodat je niks mist: https://www.youtube.com/madebymriek

Dit is de jaarlijkse berencake geworden! Nummer 4 alweer en steeds weer anders versierd 😀

Dit jaar hadden we ook 6 kleintjes voor de jarige. Die heeft ze helemaal zelf versierd. Ivm de coronamaatregelen (van begin oktober) hebben we haar verjaardag 5x in kleine groepjes gevierd. Dan een half aangesneden cake gebruiken vond ik niet leuk. Dus hadden we 6 kleine beren cakejes, steeds met een aangestoken kaarsje zodat zij steeds weer haar kaarsje uit kon blazen.

Haar 4 shirt droeg ze vol trots (nog steeds regelmatig :-D) en ook beer heeft natuurlijk een shirtje met een 4 gekregen (zoals mevrouw graag wilde).

De gemaakte libellen als afscheid van KDV groep de Libellen, toepasselijker kon bijna niet toch? Hoe ik ze heb gemaakt kan je zien in de vlog. Ik vond het ook vooral leuk dat Kiana ook kon helpen door de vleugels te verven, maakt het voor mij toch weer wat leuker.

Ik hoop dat je hier misschien wat ideetjes uit kan halen hoe je zelf een kinderverjaardag in deze tijd leuk kan aankleden. De regels veranderen steeds dus wat een paar maanden geleden wel kon kan nu soms niet.

In december hebben we kinderverjaardag nummer 2. Die gaan we weer heel anders aanpakken, maar een kinderverjaardag kunnen wij niet zomaar voorbij laten gaan zonder een feestje. Hoe we dat aanpakken kan je in januari zien in een blog en een vlog.

Volgende week weer een nieuwe vlog, dan ben ik weer lekker aan de haak!
Zie ik je dan weer?

Liefs,
Mriek

Wil je mijn creativiteiten delen? Doe dit dan via een link van mijn site, dan komen ze terecht bij het originele bericht. Alvast dankjewel 💛

Plaats een reactie