Haken, made by Mriek, Pixel haken, Tutorial

Jip en Janneke pixel deken

Ik ben een jaar geleden een nieuwe blog begonnen. Maar wat oude toppers staan nog op mijn oude blog. Hoog tijd om ze hiernaartoe te halen dus! ๐Ÿ˜€

Jip en Janneke pixel deken

Voor mijn nichtje Nova (naja toen nog nichtje, inmiddels is ze alweer bijna een tiener 0_0) maakte ik 6 jaar geleden een Jip en Janneke deken. Het begon als een idee voor een persoonlijk cadeau en werd uiteindelijk een deken pixel haken in twee weken. Mijn eerste gehaakte deken en mijn eerste gehaakte pixel project. Als ik het doe doe ik het goed xD Ik werkte er met veel plezier en veel liefde aan en toen ik later hoorde dat hij elke winter op haar bed lag maakte mijn hart wel een sprongetje, hij wordt goed gebruikt ๐Ÿ˜€

Ivm auteursrecht is het patroon niet meer beschikbaar.

Volgende week komt er een nieuwe goude oude online ๐Ÿ˜‰

Liefs,
Mriek

Wil je mijn creativiteiten delen? Doe dit dan via een link van mijn site, dan komen ze terecht bij het originele bericht. Alvast dankjewel ๐Ÿ’›

Plaats een reactie